fredag 27 januari 2012

Pepparkakshuset

har jag precis läst klart och den var läsvärd
men det går inte och säga om den var bra eller dålig!
Ja det är svårt att recensera den boken.
Det svängde fram och tillbaka vad det gäller åsikten.
Ena kapitlet var spännande som tusan
men så kommer det undliga saker som jag inte förstår vad författaren håller på med.
Och en del helt oreleventa ämnen
om varför en nation tillkom t.ex.
Jag skulle viljat ha reda på mycket mer om en händelse.
Lite slarvigt skriven emellanåt.
Men jag måste ändå rekommendera den för den
är lite ovanlig och bara det räcker ju!
**********
Stefan Löfwen vem är det?
Jag vet bara att han stått i TV och sagt att vi måste ha råd att ge metallarna högre löner.
Jag vet inte ett endaste dugg mer.
Men vadå, mediedrevet har ju inte börjat vässa klorna!
**********
Va på Chokladfabriken och köpte tilltugg till rödvinet...helgen är räddad!
*********
Svärmor levde ett för hårt liv mot vad kroppen orkade!
Hon lyckades fatastiskt med fem (!!!) barn´s uppfostran och bar det gör henne speciell!
Vila i frid!
*********
Såg en gammal rulle igår


Nja den håller inte riktigt!
Tyckte förrut den va cool men inte nu!
***********
Derby fest i Globen med rallarslagsmål........polisernas fel och ingen annans! (hahahahaha IRONI!)
**********
Nu ska jag läsa nya numret av Offside.........seeya....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Fria ordet är ditt!