tisdag 3 januari 2012

Paris & 2011

Dagens länk:

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=kcc_KAhwpa0

***********
Nyår tillbringades i Paris!

Återkommer med fler bilder!
**********
Lite samvetskval mot min a arbetskamrater
eftersom jag varit väldigt bitter hela december i stort sett.
Och när jag kom tillbaka från julledighet så hade dom köpt ett paket till mig.
Ska försöka vara positiv och glad så länge jag jobbar där jag gör.
*********
2011 slut!....vilket år!
Massor av positivt och negativt.
*********
Var i Dalarna över jul.
Trevligt en utan snö.
Kommer räkningen nu för klimathotet?
*********
-   Jordbävningen i Japan!
********
+  köpte motorcykel
********
********
+  köpte en liten båt
********
-  Breivik
*******
http://www.airtours.se/frankrike/paris/hotell/relais-du-pre/#map

Här bodde vi i Paris!
godkänt men inte mer.
********
+  Kryssningen i Karabien med USA vistelse
    En av dom bästa resorna jag gjort
*********
-  djurgården kvar i allsvenskan
*********
********
- Grekland,SAAB m.m.
********
Självklart hände det massor 2011 och knappt har 2012 börjat förrän man knappt minns det som hände 2011.
Jag hoppas massor på 2012 men tror väl att det blir ett lugnare år på alla plan.
ska försöka fortsäta träna och antagligen leta nytt jobb. Den som lever får se.
*********
seeya!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Fria ordet är ditt!