onsdag 4 januari 2012

Hyss och Zlatan


Paris......
**********
Jaha då ska man vara ledig igen då!
4 dagar sitter perfekt.Åker till Dalarna för lite rekreation.
Återkommer förhoppningsvis på måndag!
**************
Dagens länk:
http://www.youtube.com/watch?v=jSSlxp0FAS8&feature=related

Samma grupp som igår........bra låt så jag måste.....
***********
Hur kunde småkronorna helt plötsligt bli intressanta?
**********
Homeland bra serie.....
*********
Jag är inte uppe på nätterna och kollar........
*********
Boardwalk Empire är och riktigt bra.
Steve är skitbra i huvudrollen.
*********
Nu har jag blivit utsatt för hyss på jobbet
och då tror dom inte att jag hämnas tiofallt värre!
Då vet dom inte vem jag är!
Det är det enda sätter att få stopp på hyss.
Antingen hämnas stenhårt eller inte bry sig.
Vad tror jag på?
Tror att det kommer fortsätta
och det betyder att jag måste ta framn det stora artlleriet.
Återkommer om det blir så!
*********
Ska försöka se så mycket film jag kan i helgen.
********
Alla stora mästerskap går i andra kanaler så SVT gör sina sporter stora.
Ärligt vem såg handboll på tv för typ 10 år sedan?
********
Läser Zaltan´s bok och jag tycker om den.
Bara älskar när han sågar Aftonbladet! Hoppas han aldrig slutar såga dom.
Anrell kan dra dit pepparn växer!
********
...........seeya!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Fria ordet är ditt!