tisdag 17 januari 2012

Friskis Skrapan

Mina ben är som spagetti!!
Jag körde benträning på Friskis Karolinska igår och idag var det dax för
löpbandet på Friskis Skrapan.
sprang ungefär en mil och mina ben är sköra nu.
Blir till att vila lite ikväll.
*********
Friskis Skrapan:
Det är väl den minsta av alla Friskis anläggningar (Gärdet är mindre!).
Men det känns inte trångt när man väl håller på.
Självklart finns det bara en begränsad mängd av löpband/gångmaskiner/cyklar m.m.
Men eftersom det inte är så mycket folk där så gör det inget.
Och det mesta i vikter och maskiner finns så i själva gymmet känns allt bra.
Men omklädningsrummet och duscharna hos killarna är under all kritik.
Duscharna är hemskt dåliga eftersom dom är med "touch-funktion" och hur bra är det?
Sen är det väldigt fuktigt och varmt i omklädningsrummet så det är inte okey.
Betyget blir knappt godkänt och då känner jag mig ganska snäll ändå!
Jag går hit på tisdagar under lunchen och det är bara för det är närmast hit från mitt jobb.
*********
Kaptenen på Costa Concordia´s beteende blir allt mer komiskt!
*********
seeya!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Fria ordet är ditt!