tisdag 10 januari 2012

Filmtajm.......

Jag såg en hel del film i jul förresten!
Här kommer ett axplock av vad jag såg.
Vi börjar med en klassiker som inte riktigt håller.
Den kändes faktiskt bara gammal.
Skämten som jag skrattade hejdlöst över var lite småfittrande bara.

Jag tycker att Titta Vi Flyger - filmerna håller bättre faktiskt även fast dom delvis kom före.
Se dom istället!
*************
Sen såg jag en film som har bytt namn!!!!



Den hette först Deadly Pursuit sen bytte den till Shoot To Kill.Det var inte konstigt att jag hade så svårt att hitta den. Men den håller bra tycker jag. Framför allt spelet mellan Tom Bergenger och Sydney Poitier
är riktigt bra. Har du sett det mesta så är denna något att se. Bra skurkroll också.
***************


En lite annorlunda film med en hyfsad bra Jean-Claude i huvudrollen.
Men jag trodde den skulle vara med humorfylld än den va.
Godkänd men inte mer!
***************


The Other Guys var en riktig höjdare tycker jag.
En riktigt rolig film helt enkelt.Jag skrattde massor med gånger.
Och den håller hela vägen. Riktigt kul med Samuel Jackson i en roll man blir överraskad över.
Jag vill inte skriva mer om denna film än att den var bra och jag rekommenderar den varmt.
Se den idag!
***************
Eurotalk är bra men Erik Niva blir lite för mycket ibland
************
Så nu hittar man inte den där farsan som lämnade sin innebandy grabb.
Tidningsanka?
***********
Jag är grymt glad att jag inte bor i Malmö!
**********
Marit Björgen´s armar är INTE vackra!
**********

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Fria ordet är ditt!