torsdag 19 januari 2012

Friskis Lindhagen

tränar jag på emellanåt.
Ligger mellan mitt arbete och hemmet.
Närmaste t-bane station är väl Stadshagen.
Lindhagen har väldigt trevlig personal och fina lokaler.
Dock har den inte lika "familjär" stämmning som på Karolinska eller Gärdet.
Känns nästan sprillans nya.
Ganska stort och luftigt med fina omklädningsrum.
Det känns dock som om det saknas något.
Jag kan tycka att när man använder "fria vikter" så är platsen begränsad.
Och det finns alldeles för få bänkar
i förhållande till människor som vill använda dom.
lösa vikter tycker jag också är för få.
Samt att hantlarna färgar av sig om man råkar lägga dom på magen och ha en vit tröja.
Men duscharna och bastun är fina.
Spinningrummet är suveränt också.
Så Friskis Lindhagen rekommenderar jag varmt!
Snudd på perfekt!
***********
Pepe i Real Madrid vilket arsle!
***********
En kompis till mig driver en egen elfirma
och häromdagen så var det en dömd "mördare"
som sökte jobb hos honom.
Han hade suttit av sitt straff.
Han satt bara några år efttersom han var så ung!
Hur ska man förhålla sig till sånt?
Han anställde inte killen.
Det hade jag definitivt aldrig gjort heller.
Är man skyldig till ett sånt hemskt brott så ska man f-n få stå för det hela livet!
Jag hoppas killen får det svårt att få jobb och att samhället inte accepterar honom.
Han hade slagit ihjäl en annan människa med ett basebollträ!!!!
Dom anhöriga och vänner till offret får ju lida hela livet så varför inte han?
Tycker han ska ge halva sin ev. lön för all framtid till brottsofferjouren
som skadestånd!
Jag kan aldrig tycka synd om såna gärningsmän!
Tänk igen!       M-Ö-R-D-A-R-E
Fy tusan!
*************
En länk! Tyck och tänk.......

http://begrundande.blogspot.com/2007/11/hyckleri.html

**************
seeya!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Fria ordet är ditt!