måndag 26 augusti 2013

Ansvar!

Måndag morgon igen!
Härligt eller?
**************
Jaha då har ännu en generaldirektör fått sparken och vi får betala fett!
Varför?
Varför skyddar vi eliten från att falla hårt?
Varför ska alla som inte bör skyddas göras just det?
Ta ansvar nån jävla gång!
- Det är synd om mig som missbrukade min ställning! Snyft!
- Det är synd om mig som inte gjorde mitt jobb. Snyft!
- Det är synd om mig att jag tog sms-lån. Snyft!
- Det är synd om mig för att jag skiter i räkningarna och shoppar istället. Snyft!
- Det är synd om mig för att jag försover mig jämt. Snyft!
- Det är synd om mig för att jag inte kan surfa på arbetstid. Snyft!

Jag kan surfa och hymlar inte med det men jag tar mitt ansvar!
Ta ditt nån jävla gång!

Varför ska arbetsgivare bry sig om att du får ta ledigt precis när du vill?
Du har ett jobb att sköta.
Det är ju därför du får lön!

Ta ansvar nån gång!

Nu tappade jag ju tråden!
Det var ju den där j-vla generaldirektören jag skulle hata idag!
Eller förresten dom som gav henne den dealen.
Varför hängs inte dom ut i TV?

-Öh nä jag vill inte ha fallskärm öh!
Vem skulle säga nej till det?
***********************
Vilket väder.......vilken sommar!
*********************
Badade i helgen.
Gjorde du?
21 grader i vattnet!
***************
Hunden växer!
16 veckor nu!
**************
I don't need to control my anger.
Everybody around me needs to control their habit of pissing me the fuck off.
**************
Seeya!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Fria ordet är ditt!