fredag 9 augusti 2013

Film igen!




Henrys Crime – 2 av 5. Ganska ointressant och tråkig film man ändå vill veta hur den slutar.Reaves är så träig i rollen och jag undrar om han är så med flit eller så dålig skådis? Ingen i roll-listan gör en bra insats. Stormare och Caan är också riktigt dåliga.Flmen har dock lite värme i sig.Nja se något annat vet jag.
************************

 
Cloud Atlas – omöjligt att sätta betyg på en film som är otroligt vacker men som jag ändå inte förtsår. Varför fattar jag inte denna filmen syfte? Den är trögstartad och svår.Sen börjar man förstå och säger till sig själv att filmen är riktigt bra men sen svänger den igen til en dimma av olika tänk att man förstår och inte fattar ett dugg. Halle Berry är både bra och väldigt vacker i denna film. Tom Hanks är ovanligt träig. Men Hugo Weaving äger som vanligt alla scener han är med i. Men vissa scener med Halle Berry är hon så himla vacker i.Se filmen ochnförsök förstå. Jag måste ändå sätta en siffra. Så det blir 3 av 5 för den höll mig intresserad i nästan  3 timmar!!!
*******************
Seeya!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Fria ordet är ditt!