torsdag 29 augusti 2013

Film såklart!




Hit And Run – jag gav den 15 minuter……………bortkastat…skitfilm
******************

 
 Lay The favorite – Snälla Bruce! Efter 20 minuter stängde jag av. Usch!     
**********************


Blindness från 2008 - Mark Ruffalo och Julianne Moore som råkar ut för något hemskt.
Ett manus som låter intressant och lockande.
Men den faller tyvärr ganska platt till jorden.
Och blir bara hyfsat intressant.
Jag ser klart den för jag vill veta hur den slutar.
Det är det bästa med filmen.
Det mesta andra är bara sisådär.
Kommer inte se filmen igen någon gång det är klart.
Och kan bara gå direkt till betyget.
Den får 2 av 5. Väldigt nära 1!!!
******************

     
Memorial Day - 3 av 5.
En helt okey film om krigsminnen och
hyllningar av medmänniskor som man ligger i skyttegravar med. 
Varken bu eller bä.
Finns inte mer att säga.
Lite mycket USA-reklam kanske?
Men jag gillar ändå när amerikanerna gör sådana här filmer
för det hyllar ändå det bästa i det sämsta hos människan eller?
*****************
Seeya

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Fria ordet är ditt!