tisdag 13 augusti 2013

Triviala saker

Att skriva saker som betyder något känns viktigt.
Jag tycker det är suveränt att få uttrycka sig i skrift så enkelt
som det är nuförtiden med alla sociala medier som finns.

Att "gömma" sig bakom ett falskt twitterkonto eller något annat är inget för mig.

Jag trampar folk på tårna med mina ibland "extrema" åsikter!
Det är sant!
Och det ber jag om ursäkt för.
MEN!
Jag måste få skriva vad jag vill om jag alltid står för det jag skriver!

Men alla har rätt att försvara sina egna åsikter.
Så vill ni kommentera så hindrar jag ingen till det.
Alla kommentarer publiceras!
Och vill ni inte det så kan ni maila mig!

Varför skriver jag?
För att jag tycker saker, som jag vill få ut.
Jag skriver inte för att få läsare.
Då skulle jag skriva som Aftonbladet eller bara provocera.
Men jag vill skiva det jag gör.
Har nog heller aldrig använt något namn (jo ett).
***************
Men har nu börjat tvivla på att fortsätta skriva som jag gör.
För mitt mentala tillstånd är just nu lite "krokigt"
Så jag tar en paus(kort eller lång vet jag inte!),
från alla inlägg där jag tycker starka saker.
Så nu blir det "triviala" saker som filminlägg m.m.
****************
Seeya......

p.s funderar på att starta ny blogg på annan (hemlig) adress för att få utlopp för allt jag bär på.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Fria ordet är ditt!