onsdag 28 augusti 2013

Bl.a.

Kumla-bunkern?
Elle något annat svenskt "högrisks-fängelse"?
*****************
Stockholm är en otroligt vacker stad.
Åkte en mc-tur i går kväll runt stan och stannade ett flertal gånger
och bara njöt av den vackra huvudstaden som Sverige har.
Är det världens vackraste stad?
******************
Är tokdrogad på Betnér just nu.
Ser allt han har gjort på You Tube.
Han är verkligen en härlig provokatör som säger saker som jag tänker.
Dessutom så hoppar han på religion hela tiden och det gör ju inte saken sämre.
*******************
Sitter och småplanerar lite om att försöka komma iväg på en ny resa nästa år.
Man passerar ju en milstolpe i livet och det måste tydligen firas.
Antingen genom att åka bort eller att ordna en monsterfest.
Och att jag ska ordna en fest till min ära känns fel på något sätt!
Nä det blir nog en resa.
Pengar styr alltid men dessa tankar har jag.
- Mallorca.En fin pärla i medelhavet som jag har varit på ett antal gånger men tröttnar inte.
- Kroatien.Har aldrig varit där, nyfiken.
- Husbil genom Pyreneérna och södra Frankrike. Kanske under Tour De France.
- Bila i Skottland/Irland
- Californien. Längtar tillbaka!

Som sagt pengar styr.........
********************
Underbara sol......lämna oss inte
Seeya

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Fria ordet är ditt!