fredag 23 augusti 2013

Se en film i helgen?


Lola Versus
Soldiers of Fortune,   
 
                                                                                                                           
21 Jump  Street  
******************
3 filmer på en kväll!
3 Filmer på drygt 2 timmar! Visst är jag vass?
Nä jag skojar inte eller det gör jag nog!
Vi börjar med Lola Versus – Gäääääääääsp va tråkig.
Såg en dryg halvtimme och det är roligare att se färg torka.
Varför gör man sådana filmer?
Dåliga skådisar, trött manus och inte en enda intressant sak.
Bill Pullman och Kinnaman är ju namn som man tror lite på.
Men detta är skit! Får inget betyg.

Soldiers Of Fortune – Såg 9 minuter!!!
Nio minuter sen förstod jag att detta är inget jag vill ägna tid åt.
Vad gör Christian Slater m.m i denna filmen.
Ska film göras så här? Den är bara så dålig direkt att den redan är förstörd.
Kommer aldrig se denna filmen igen.
Det är då säkert.
Kan inte ge den betyg heller.

21 Jump Street – Denna såg jag längst. 45 minuter!
En ”kiss och bajs” film som säkert är bra för alla som gillar American Pie filmer och liknande.
Jag skrattade några gånger och det var nog därför jag stod ut så länge.
Skitfilm i alla fall. Inget betyg här heller!
************
Seeya

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Fria ordet är ditt!