måndag 12 augusti 2013

Att tycka

Jag satt och tänkte på att censurera mig själv!
Och jag har kommit fram till slutsatsen att om jag inte står för det jag tycker.
Då är jag ju likadan!
***************
Vad jag än gör så blir det alltid fel någonstans.
Men det vill jag inte bry mig om.
Talar väldigt kryptiskt just nu.
Men det är så att dom som vet, förstår också!
*****************
4 veckor och inget samtal på telefon.
Får se vem som håller ut längst?
Anti-Tävlingen är igång...............
****************
När man skriver något så tolkas det ju olika av alla människor.
Hur tolkar DU vad jag skriver?
*****************
Vill verkligen "dra ner" på  ina åsikter på sociala medier
Ska försöka!
***********************
Seeya.......


p.s Jag älskar fortfarande min mamma!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Fria ordet är ditt!