fredag 30 augusti 2013

Lakritsroten

Kollade in Kristallen en fredag.
Det hade absolut inte kunnat ha hänt för ett par år sedan.
SVT är verkligen bäst när dom vill.
Sluta klaga på TV-licensen ni får vad ni betalar för.
Det bästa!
End of story!
Kom igen! Erik och Mackan! Kock-kampen! Stalker! Biggest looser!
Vilken skit!
SVT produktion bör ta över all produktion.
Däremot inte all kreativitet!
Den är minst lika bra på andra ställen.
Mångfald är bra, men SVT har verkligen ingen konkurens.
End of.....ja ni vet nu!
*********************
Är det pinsam egen-onani at lägga ut bilder på sig själv hela tiden?
********************
Jag har fått en som verkligen ger mig kärlek i obegränsad mängd som inte
kräver det minsta lilla skit tillbaka.......min hund!
Jag förstår varför alkoholister aldrig slutar älska sina hundar!
Mänskligheten kan dra åt helvete men rör inte min hund
*****************
Jag jobbar med motivation just nu!
*****************
Lakritsroten på Sveavägen!
Fucking fantastic!
***************
Phoenix,Arizona!
*************

 
Sälen -86!
 
********************

Snygg i håret!
********************
Älskar milspåret i Ursvik / Sundbyberg just nu!
Skön smärta i 55 minuter ungefär.
Jag mot den enorma ångesten att äta godis i soffan!
******************
Ibland så vill jag bara göra som den skäggiga gubben i öppnings-scenen i "Klienten"
******************
Älskar verkligen att köra min mc i höga farter nu!
Ta kurvor i hög hastiget!
Köra om bilar på svåra ställen!
Livet är underbart!
****************
Flagstaf,  Arizona
**********
Seyyaaaaaae

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Fria ordet är ditt!