torsdag 21 mars 2013

Billström kändishopp?

Billström vad håller du på med?
Är detta verkligen vad du tycker?
Står du för dina åsikter?
Jag hoppas på att det handlar om en vanlig "groda" som hoppade ur din mun.

Det var någon som skrev en "moderat drönare" om Billström.
Vad är då alla på andra sidan?
Var Ohly "Stalins drönare"?
Palme "Pol-Pots drönare"?

Nu har några kommunpolitiker gått ut och försvarat Billström.
Dom säger att debatten är nyttig och det kan jag kanske hålla med om.
Men.......fel sätt fel meddelande och fel signaler.
Med såna här uttalanden samt försvarande och kritiserande,så undrar
jag om dom vill fiska röster från  SD?
I så fall till priset av?

Vi behöver alltid föra vettiga och känsliga debatter.
***********
Kändishoppet på TV3!!!
Va i hela friden är det som händer?
Adam Alsing sjunker som en sten i mediabruset.
Undrar om han är aktuell för OS studion så småningom?
Kanske blir det hans räddning?
Eller blir det bara radio så småningom?
Kändishoppet då?
Såg så mycket som jag orkade dvs. 3 minuter sen räddades jag av reklam!
Som tur är så finns det kvalitetsprogram som Farmen, Ice Road Truckers och Hissen
***************
Har Vallentuna kommun problem med jäv inom kommunen?
Är det så att kommunpampen och hans hustru har håvat in några hundra miljoner
på så kallad värdelös industrimark och gjort den så himla värdefull?
Jag skrattar så jag börjar gråta!!!
Någon sa "detta kan vara brottsligt".
No shit Sherlock!!!!
Man får dom ledarna man förtjänar!!
hahahahahahhahahhahah
**************
Sant va?
*****************




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Fria ordet är ditt!