torsdag 28 mars 2013

Studentskiva på Willow

Det är för jävligt hur alla studentfirare blir rånade av giriga människor som vill göra
jättevinster på studenterna.
Jag var på studentskiv amed min dotter på ett uselt ställe som heter:
Willow
Ett riktigt skitställe där det dessutom luktade illa.
Dåligt käk och dålig service.
Det kanske inte ska belastas på Willow´s konto men lokalen är skitdålig.
Tydligen så hade man hyrt stället och köpt något paket av en arrangör av studentskivor.
Får jag veta namnet så kommer jag  definitivt skriva skit om det företaget.
En Red Bull+ Vodka kostar i normala fall 80:- på Willow.
Nu kostade den 122:- !!!
Vad blir det i procenthöjning?
Jag fick betala 66:- för en liten cider!!!
Jag var glad som fick gå hem och jag tycker synd om alla som vara tvugna att stå ut med dessa hutlösa priser.
Ibland tycker jag synd om studenter!
*****************
Det var lite komiskt att under middagen så "stormade " piketstyrkan in i lokalen.
6 poliser och två ordningsvakter!
Stor komedi på den!



Polis polis potatis.....
*************
Min brors ex-sambo skriver en j-vla massa skit om min farsa på
Facebook.Va är det för stil att hänga ut och skriva skit om folk som inte kan försvara sig?
Han har ju inte ens facebook.
Och jag vet att det aldrig skulle framföras mot honom personligen.
Om man inte vågar säga något "face-to face" så kan man hålla tyst!
*****************
Ni är hjärtlig välkomna att använda kommentatorsfältet. Jag kommer ALDRIG censurera där!
********************
Nu i helgen startar allsvenskan
************
Det ska bli sktkul!
Åker själv till Borås på måndag......
*************
Nyamko Sabuni
************
How do you stop a clown from laughing?
Hit him in the face with an axe!
*************
**********
Vad är felet?
Gud är gay!!!!
******************
Ha nu en trevlig påsk.......
Happy Easter!
Paus tills åtminstone tisdag.
seeya......
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Fria ordet är ditt!