fredag 22 mars 2013

Fredag.........

Det är dax för ännu en fredag.
Men var inte oroliga det är ju snart måndag igen.
Och tristessen som ni kan få över helgen kan botas med lite lätt helgarbete.
Så sätt igång och tänk ut vad ni ska jobba med i helgen.
Själv ska jag bara njuta för även om jag jobbar idag
(jobbar? det ser ut som om jag jobbar i alla fall.)
Så är fredagen den bästa dagen på hela veckan...även på jobbet.
För mentalt är jag redan hemma och njuter av ett glas rött eller så.
Jag orkar inte vara så allvarlig idag utan bjuder på lite bilder som känns......
Kanske roliga? Tänksamma? eller bara inte betyder ett endaste dugg ?
Ha en trevlig helg alla ni som förtjänar det.
Resten? Tja I don´t give a f**k!
*****************
*****

******


*****************
Seeya......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Fria ordet är ditt!