torsdag 7 mars 2013

Hyllning till mina vänner!

En hyllning till alla mina vänner..............
Jag gnäller och hatar kanske för mycket i mitt liv?
Kanske borde jag hylla människor också?
Tja ja gör väl det då!

Jag skulle vilja tacka alla som förgyller min vardag.
Ni som tycker om mig och tar mig för den jag är.
Jag kan vara ganska dålig på att höra av mig till vissa som önskar det.
Och som jag skulle vilja höra av mig till
Mitt samvete är ofta ganska tungt av att inte höra av sig till folk.

Alla människor i min närhet som fått lite av min uppmärksamhet
kanske känner att dom är omtyckta av mig i alla fall.

Jag bör kunna bli en snällare människa än vad jag i dagsläget är!
Jag vill inte vara elak men är det tyvärr ibland
Varför då?
Jag vill ju inte vara det.

Jag tycker om alla människor som finns i mitt kontaktnät.
Jag vill inte namnge folk hit och dit på detta sättet,men ni vet nog vilka ni är.

En del av er orkar jag inte prata med jämt för ni liksom jag har era fel och brister.
Kanske är du en besserwisser? Eller en prata-om-mig-själv människa?
Eller kanske bara ringer när ditt favoritlag vunnit? Prata egna intressen?
Jag tycker om dig med,men ibland kan det bli för mycket för mig.

Är man med i min telefonbok,facebooklista,kalender eller bara en morsning på stan,
ja då tycker jag om dig!

Tack för att du finns därute och tack för att du ger mig uppmärksamhet och tack för att du tror eller vet att jag lyssnar på dig.

Jag kan vara en väldigt komplicerad figur ibland och det vet jag om.

En stor kram till alla jag tycker om!


Seeya

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Fria ordet är ditt!