onsdag 9 januari 2013

Fotbollspelaren

Nu ska Gerndt överklaga.
Om han blir friad, vad händer med ex-frugan då?
Hoppas hon får straff för förtal och att barnen meddelas!
*******************
2 av 3 återfaller i brott!!!!!
********************
Så blev jag äntligen vän med min dotter..........på facebook alltså!
********************
Fick nobben av Carmen förresten......hur många har fått det?
*****************
Är inte Per Moberg lite för mycket överallt just nu på TV4?
Snart går han förbi Rolf Porseryd!
*****************
Så är då Homeland slut för denna säsongen
Den håller bra fortfarande tycker jag!
Annars är det Mad Men just nu
****************
Mamman till bankrånarna i S-tälje är tydligen arg på polisen.
En mamma är alltid i en mamma.
*****************
Sen blir det The Wire
****************
Den 22 årige fotbollsspelaren som just kört sin karriär i botten bör tänka mer på tjejen
än sin karriär eller?
Tycker synd om tjejen men förundras samtidigt hur någon kan via mail,sms och mms
övertala någon att gå med på sex!
Är du känd så får du verkligen tillgång till mycket som inte bör utnyttjas,
men som görs av svaga och kanske lite elaka personer.
Det är utom allt tvivel att killen har gjort fel, men vilket straff ska han få?
I jämförelse med andra brott,hur hårt är detta?
Och en annan sak är att jag undrar om inte detta är otroligt vanligt i samhället idag!
Varför anmäls inte dom brotten?
******************
Är Martin Melin och Bo Hansson förlåtna nu?
*****************
Värför kan jag just nu inte lägga in en bild på min blogg via jobb-datorn?
Ska nog klaga hos IT-support att jag inte klarar av att sköta mitt privatliv på jobbet!
Hallåååååååå!
Vilken tur att min Iphone räddar mig nu.
*******************
Men Sopranos är fortfarande kungen av alla serier!
****************
Fick svar från SF-bio:

Hej!
Vår ersättningspolicy baseras på bedömning av det enskilda fallet. Vi kan inte ansvara för andra besökares beteende i salongen, men vi vill självklart även att alla ska kunna njuta av sin filmupplevelse.
Jag föreslår att du hör av dig utifall något skulle inträffa, så tar vi det därifrån.
Med vänliga hälsningar,
Beskrivning: Beskrivning: \\sfbiofil02.sfbio.lan\share\sflog.jpg

Jag ska nog knåpa ihop ett svar till dom.
*******************
seeya........................

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Fria ordet är ditt!