måndag 7 januari 2013

Klara färdiga .......

Jaha då är jag kanske tillbaka i bloggandet!
Har haft totalt värdelös uppkoppling i två veckor så några inlägg
har varit totalt omöjligt att skriva.
Har knappt kollat in facebook eller Twitter.
Twitter är roligt för tillfället och det var t.o.m. nån gök som tyckte jag hade riktigt roliga
inlägg så han listade mig i nån slags topplista över roligaste twitter inläggen och det kändes ju bra.
Den är lilla semestern har varit superskön och jag känner mig mentalt utvilad.
Jag älskar min dotter men har inte saknat henne mycket för dom bråken hon för tillfället
håller på med är otroligt jobbiga. Hon är min stora älskling och jag avgudar henne.
Men hon är inne i en period där hon är riktigt osmart och självupptagen.
Så jag (vi?) klarar oss bra utan henne.
Vi försöker ge henne ett så bra liv som vi kan,
men möts av så mycket motstånd och rent utsagt dålig behandling så jag försöker bara ge henne
egen tid och eget utrymme att göra det hon vill.
Vi får väl se vad det leder till. Jag älskar henne som sagt.
*************
Vilken längtan efter min hoj som jag har! Jag går snart ner i garaget och kör en runda där!
*************
Långt i från Död av Peter James........läs den!
************
Bet av en tand under julen som kommer kosta mig dygt 12000:-.
Varför är inte tandläkaren subventionerad mer?
Varför ska tandvård bli en klassfråga?
För tillfället kan jag inte bita på något bra ställe alls i munnen och det är surt.
*************
Har nu sett Sons of Anarchy säsong 5 klart.
Och tyvärr fick den inte det slut jag önskade.
Utan nu är jag ganska säker på att den kommer trava vidare och jag antar att den  kommer spåra ur
fullständigt nästa säsong.
***************
Har nu kommit igång med rensningen av facebook också.
Ska försöka hålla mig undan därifrån så mycket det går!
*****************
Har nu börjat läsa "Eldvittnet! av Keppler
Blodig men lättläst och ganska bra än så länge!
******************
Tänkte försöka kolla in Jack Reacher så fort som möjligt också!
******************
Har svårt att tänka mig att centern kan få tillräckligt med röster i nästa val med dom utspelen i dessa tider.
*****************
Abslut inga nyårslöften till 2013!
****************
Kliar i halsen.................
***************
Södertälje är verkligen en blandning av .....................
***************
återkommer......................seeya......



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Fria ordet är ditt!