måndag 28 januari 2013

Otrohet

Är aldrig snyggt!
När man åker fast dvs.
Nä det var faktiskt skämt!
Jag har råkat ut för otrohet i min närhet (inte jag!).
Och man ser hur det drabbar folk som inte är värda det.
Eller vem är värd det förresten?
Men ibland så kan man fatta varför det sker för det finns så många olika
faktorer som man inte förstår.
Människan är en komplex varelse (i många fall idiotisk!).
Så att döma någon direkt är kanske inte alltid rätt.
Men i det här specifika fallet så har det hänt om
och om igen med dåliga förklaringar och ursäkter som inte kan förlåtas.
Jag har nu bett personen ifråga att "göra slut" en gång för alla.
Och nu blir det en jobbig period där barn är inblandade och då är det väl extra jobbigt.
Men varför förklara ena dagen hur mycket man älskar personen för att bokstavligen nästa dag skita i allt och vara otrogen (och i detta fall inte med 1 utan fler personer).
Men herregud hur tänker människan?
Otrohet kommer alltid att förekomma i dåliga förhållanden
och kan kanske t.o.m. ibland rädda ett förhållande men det är aldrig okey om inte båda är med på det.
**********************
http://www.youtube.com/watch?annotation_id=annotation_227756&feature=iv&index=1&list=PLB4ADF6A3E3C816D3&src_vid=hCVN-tXhjMw&v=TC-XEA7E0Fs

Har alla ryssar kamera i bilen?
********************************
Petra Mede ska tydligen leda den "stora" finalen i sång-EM!
Härlig tjej men en totalt ointressant tävling!
***************************
Oddset för att min bror och hans tjej blir sams och ihop igen är inte högt!
En del förlåter otrohet om och om igen.
Jag hoppas förstås att jag har fel.
En annan sak jag inte förstår,och det är att spy ut sin galla på Facebook över
hur hemsk sin partner är! eller hur mycket man älskar också för den delen!
Varför ska jag göra slut och allt annat på Facebook?
Sluta nu!
**************************
Seeya!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Fria ordet är ditt!