onsdag 18 september 2013

Åhlens/Odenplan Nostalgi!

Visst syns det att vi är på väg till fest?
Detta underbara gäng och många fler åkte till en fest som hölls
av en  kille som hette Micke.
Han hade en husbåt som låg nästan exakt under Tranebergsbron.
Riktigt coolt!
Man var tvungen att nästan klättra för att komma fram till båten.
Och den bästa vägen gick förbi ett ställe där alla dags/veckotidningar kasserades.
Dvs. långt före tidningsreturen!
Jag kom ihåg att när jag åkte hem från festen så hade
jag en massa tidningar med mig.
Framför allt damtidningar till min överlyckliga mamma.
Vi jobbade på Åhlens/Odenplan vi som åkte tillsammans till festen
Från vänster
Micke (lite problem med spriten, men en rolig kille)
Johnny (punkare punkare punkare många coola storys om honom finns)
Helen (klädde på skyltdockorna på Åhlens)
Ylva (jättemysig tjej med ett tvivelaktigt alkoholsinne)
 
Kanske kommer det fler bilder från den här festen?



 
Seeya!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Fria ordet är ditt!