onsdag 25 september 2013

Filmdax



Strangers on train – Främlingar på tåg.
Alfred Hitchkok är en mästerregissör
men denna är ganska medioker.
Lyfter inte och är kanske en klassiker för vissa
men den är inte en av mina.
Får 2 av 5 för att den inte blir tråkig.
Man vill se hur det går...........

Road to Perdition – 3 av 5.
Tom Hanks är lite träig men Paul Newman och Jude Law lyfter filmen bra.
Gillar Sam Mendes regi också.
Bra klippning och musiken kanske är det bästa.
Musik istället för vapenskrammel är fantastiskt tycker jag.
Scenen på bilden innehåller inget "vapenljud" alls och är ändå snudd på magisk.
Sen måste jag nämna scenografin.
Det är jänkarna världsbäst på tycker jag!
******************************

 
 


Scrubs – säsong 1.
Småmysig trevlig serie som har en del otroligt roliga scener.
En riktig feel-good serie.
Jag rekommenderar den varmt och kommer snart börja med säsong 2.
En klar 3 av 5.

Seeya

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Fria ordet är ditt!