måndag 16 september 2013

Kyrkovalet

Pork?
Religion: No
Wine?
Religion: No
Masturbation?
Religion: No
I'm bored. Can we go out and kill people?
Religion: Let's go!
*****************
Vann Gud valet?
Eller sitter Satan kvar?
Och skillnaden är?
Avgå Gud det är 2013!
Du har haft drygt 2000 år så nu är det dags för
det sunda förnuftet att ta över!
Vad kan bli sämre?

Vem rösade i kyrkovalet i år?
Känner du någon som gjorde det?
Svarar du ja på frågan så kommer min följdfråga.
Var han eller hon bra påläst så att rösten hamnade där hon/han ville?
Vart står dom olika partierna i frågan om Guds svenska riksdag?

Själv har jag gjort det som jag tycker är rätt
Jag har gått ur den svenska kyrkan för jag vill inte vara med eller betala
för något som jag ogillar starkt.
Religion!
Vilket skit!

Jaja det är fint med bröllop,begravningar och dop.
Men måste vi blanda in det med religion?
Kan vi inte skapa en fin cermon där vi hyllar livet och döden?

Varför måste det samlas in kollekt när vi har vår fina högtid?

Ha nu en bra vecka.......

Seeya

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Fria ordet är ditt!