fredag 20 september 2013

Run!

Då var det fredag igen då!
Varför är det veckans skönaste dag?
Frågat förr jag vet!
Men jag vill försöka uppskatta alla dagar i veckan.



Sprang igår igen!
Det är jätteskönt/kul att få lite kondition
Onsdag sprang jag 12 km.
Torsdag 5,5 km.
Känns bra!





Men oj va mörkt det börjar bli.
En tjej var ute och sprang och hyfsat mycket killar.
Tråkigt att tjejer ska vara rädda för vad som finns i mörkret.
Eller förresten förjävligt.
Varför ska tjejer gå runt och inte kunna göra det man vill dygnet runt?
Diskriminering!
Hur ska vi stoppa det?
Tja som alla andra saker så tycker jag att samhället ska markera
att detta tolererar inte vi!
Och då är en väg att ge hårdare straff!
Ja,jag vet att forskare säger att högre straff ger mindre brott,
men motsatsen då?
Är det bevisat att det ger MER brott?
Lås in alla som inte kan sköta sig!
*****************
Chuck Norris once ate an entire bottle of sleeping pills. They made him blink.
****************
Den här låg utlagd på Facebook av en människa som känner sympati.
Är det bara jag som tycker mamman behöver hjälp med
Preventivmedel?
Jag tycker också synd om barnen!!!!


****************
Vilken kille!
Ge mig hälften av hans mentala sinne!

http://www.youtube.com/watch?v=f12r_22yzZg

I den vita bilen är man lycklig!

http://www.youtube.com/watch?v=8wWuH7MIeCA#t=49

******************
Ha en skön helg ni som kan sköta er!
Alla andra kan .............
seeya

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Fria ordet är ditt!