torsdag 26 september 2013

Elaka människor

Ryan Air klagar alla på men åka det ska ni!
Själv har jag aldrig åkt med dom och hoppas att det ska fortsätta vara så.
Att komma undan så billigt så möjligt har aldrig varit mitt signum.
Kvalité istället för kvantitet är en klyscha som alltid håller.
Om nu folk vill åka så billigt som möjligt så går det ju inte att klaga.
Du har ju gjort ett val som du vet vad det handlar om!
Jämförelsen är kanske inte kockren men, skulle du gå på en restaurang
där maten var extremt billig,hyfsad god
men personal var svin samt att det var en avgift på allt?
Servett?
Ja det blir två kronor!
Toaletten kostar tre kronor!
*************
Hoppas det inte blir mför mycket bråk idag på matchen.
Att åka på bortamatch mot d.o. måste man vara insatt att förstå
hur det känns.
Kommer bygga upp en del ångest inför det som komma skall.
Ett par öl på Oliwer Twist på söder löser förhoppningsvis
upp lite knutar.
Det känns som om det är oerhört viktigt med en seger.
Det skulle verkligen "save the day" som man kanske säger ibland.
****************
Varför är människor så elaka mot djur?
Varför bryr vi oss inte om att dom snart inte finns?
Varför kan vi inte ställa upp för en annan art än människan?
Jag skulle stå bakom en total bojkott mot en svensk protest bakom
hanteringen av döda djur.
Vi måste rädda djuren från utrotning från vår planet.
Jag betalar varje månad för att skydda elefanterna.
Inser att jag måste höja det bidraget.
Och det gör jag idag!
Jag är ledsen idag!
Hur kan man hälla cyanid i elefanternas vattenhål?
Jag avskyr människan för att den kan göra en sån sak!
******************
seeya...........

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Fria ordet är ditt!