torsdag 19 september 2013

Torsdag

Jag fick igång min skivspelare.
Så nu måste vi möblera om i vardagsrummet.
Det var riktigt kul att sätta på "Mötley Crüe - Shout At The Devil" på lp.
Nu måste absolut alla plattor tas ner från vinden
***************
26/9 kommer det att skaka runt Medborgarplatsen misstänker jag!
Dags för en av dom mest hajpade fotbollsmatcher på länge!
d.o mot AIK!
Jag har biljett och det ska bli oerhört häftigt!
***************
Har tänkt på att nästan all reklamfilm är så himla usel
att jag undrar hur folk kan bli köpsugna efter att ha sett den?
*****************
Inbrott på jobbet i natt.
Det är fascinerande hur folk blir överraskade av något
som vem som helst kunde räkna ut.
IT-avdelningen sitter i gatuplan och så sätter man upp
ett plank två meter från fönstret.
Alla inbrottstjuvar måste ju tänka mumma om att kunna jobba ostörda.
Nu blev inget stulet och det hittades blod så tjuven fick väl
det han förtjänade.
Och han är väl på KS och får sina sår omplåstrade!
*******************
IOS 7!!!!!!
********************
Undrar om Zlatan blir lika glad över sin löneförhöjning som jag?
15 miljoner mer!
Reagerar man då?
********************
Seeya





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Fria ordet är ditt!