tisdag 12 augusti 2014

Billy Butt

Hörde P3 dokumentären om Billy Butt.
Vilken rättskatastrof det var.
Han känns ju oskyldig lång väg.
Däremot så är han en gubbsjuk äckelpotta.
Men ska man sitta i fängelse om man är ett svin rent allmänt?
Då vet jag många som bör sitta inlåst längre än Billy.
Han utnyttjade (blåsta?) lättlurade tjejer som trodde på framgång som
sångerskor eller modeller.
Ska det vara straffbart?
Så länge inte brottet finns med i Svea Rikes Lag så kan han väl inte dömas?
Det måste finnas tusentals män (och kvinnor) som utnyttjat/lurat
till sig sex och annat.
Billy råkade ut för en riktig skandal.
Att höra honom berätta i P3 är en kapitel i sig bara det.
Vilken mytoman och för mig känns han som en gammal försäljare som ringde
på dörrar och ville sälja dammsugarprylar eller nåt.
Jag har svårt att se en cyniker som mig kunna bli lurad av Billy Butt.
När han låtsas pratar med Axl´Rose så skrattar jag,
och undrar vem i hela friden går på detta?
Självklart är det synd om alla lurade flickor men jag sätter
ändå ett stort men efter hela historien och undrar hur i allsin dar
någon kan tro på vad den karl säger.
Billy själv har ju suttit i fängelse tillräckligt och mer därtill.
Och jag tror dom flesta flickorna har fått såren läkta efter
att ha känt skam över att ha haft sex med honom.
Vet att det finns groupies som skrytit om vilka dom ha haft sex med.
Men finns det någon som någonsin kommer erkänna denna historia med Billy?
Jag rekommenderar alla att lyssna på P3 dokumentären om Billy Butt.
Tyck själv och kommentera i media.
Kan detta hända igen?
Ska det bestraffas?
Med handen på hjärtat så har dom flesta eller så skulle dom flesta
utnyttja sin ställning i samhället på något sätt som kan vara omoraliskt.
Det är jag säker på!
Och vi kan inte bura in en massa skitstövlar.
Snacka om överfulla fängelser

***********************
https://www.youtube.com/watch?v=qypFLTYkcN0

En rolig kille kommer att vara saknad.
Men jag har alltid trott att han varit deprimerad för
det har man kunnat se i hans sorgsna leende.
Dock minns jag honom som en av dom roligaste.

R.I.P. Robin!
***********************
seeya


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Fria ordet är ditt!