torsdag 28 augusti 2014

Val och rasism

 

 
Jag hoppas verkligen att detta inte är sant!
Om (hmm förbjude) det skulle vara så.....
Ja då vet jag inte vad!
Varför tror "vänster" sympatisörer att dom får ta bort demokratin
för att dom ska nå sina mål?
Jag förstår mer och mer varför missnöjes Sverige röstar som dom gör!
SD får mer än 10 %!
Och jag tycker INTE det är konstigt.
Jag vägrar gå över till den sidan.
Men köper folk som har ruttnat på allt och gör det!
Och så länge nästan all media är till vänster
så kommer aldrig det upp till ytan och fördöms som icke-demokrati!
 
Det är samma skit som att släppa ut  tusen minkar på motorvägen!
**************
En annan sak som jag blir arg över i dessa tider är ju "rasist-kortet"
som just nu användes överallt mot folk som vill diskutera invandring
eller segregation.
Varför kan vi inte diskutera och lyssna på varandra?
Varför får inte ALLA ha sina åsikter?
Varför får vissa minoritetstyckare förtryckas som paria av
många i samhället?
Jag lyssnar på alla men tycker definitivt inte som alla.
Fördöm rasism när det är rasism!
Men om jag inte gillar en företelelse eller religiös högtid
eller några få människors beteende så är jag INTE rasist!
 
Och sluta säg meningen
- Jag är inte rasist men........
Att såga folks åsikter kan skapa ett riktigt monster!
****************
seeya

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Fria ordet är ditt!