tisdag 26 augusti 2014

Do not stay at the Mirage Hotel


Mirage Hotel Las Vegas!
Det absolut finaste hotell jag bott på.
Vill gärna rekommendera hotellet för allt som är bra.
Poolområdet fantastiskt!
Mysiga barer!
Bra restauranger!
Frukostbuffén högsta klass!
Ja allt .......
 


Vi hade ju t.o.m. nästan en egen hiss till våning 24 som vi bodde på!

 


Men Mirage hade en hemsk sak!

 


Ett eget litet zoo!


 


Det var jättehemskt att se!

 


Dom försökte leka lite men oj va dom såg ut att lida!

 
 


Jag hoppas att dom inte är födda i det fria!
Men jag mår inte bra när jag ser djur lida.
Så jag måste säga att jag tycker man ska bo på ett annat hotell för
att protestera mot att dessa djur har det så dåligt.
Burarna var jättesmå!
Så detta blir ett anti-restips.
Bo inte här!
******************
Seeya

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Fria ordet är ditt!