tisdag 19 augusti 2014

Val

Oj va trött jag är!
Vakande klockan 4 och kunde inte somna.
Men nu när jag är på jobbet och klockan är 9
så känner jag ögonen börjar gå ihop.
Hjälp!
********************
Snart är det val och det märks lite här och där.
Bland annat i min hemstad Sundbyberg.
Det var en massa valaffischer som hade rivits ner.
Och samtliga var för Moderaterna.
Är alla medel tillåtna när det handla om "röstfiske"?

Hoppas nu att SD får ha sina bilder ifred på bussarna i Stockholm!
Tycker det är viktigt att skydda demokratin.
Men jag hoppas dom inte får en enda röst i valet!

På tal om det.
Såg 5 minuter av Idol på tv4 igår.
In kliver en kille och säger att hans mamma tycker
att han har en röst som en fågel.
När han har kraxat klart så säger juryn som det är.
Och då vräker killen ur sig rasist-spåret.
- Ni är rasister som säger att min röst är dålig!
F-n va trött jag är på dessa människor som skyller sin misär
på rasism hela tiden.
Det är ju precis där och då som SD får en röst till!
Sluta spela på rasism när det inte är det.
Jag blir jätteledsen för alla som blir utsatta för den
fula rasismen blir ju till slut inte trodda.
Ska vi inte våga säga emot någonting för att
inte blir sedd som en rasist?
Jag ska fortsätta vara kritisk mot ALLA människor
****************
Jackie Arklöf
https://www.youtube.com/watch?v=gca1M2yx4KE&index=18&list=WL

Suck!
Manipulera?
Absolut!
****************
Såg på fotboll på datorn igår och hade Paradise Hotel på utan ljud.
Till och med det var outhärdligt!
****************
seeya

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Fria ordet är ditt!