måndag 4 augusti 2014

Tillbaka

Någon väckte mig ur min dröm och sa att semestern var slut!
Neeeeeeeej!
Det får inte vara sant!
Jo det är ju det.
5 veckors fantastisk semester blev det.
Så nu kör vi igång så sakta med det vanliga livet.
Kommer försöka uppdatera min blogg lite mer nu så håll
ögonen öppna så får vi se hur kul det blir.
*******************
Har inte sett så mycket film i sommar så filmrecensioner blir det
inte så mycket av (en del tycker säkert det är skönt).

Nä sommaren har blivit mest resan till USA.
Målat lite hus och åkt motorcykel.

Känslomässigt har jag fyllt år och blivit ett år mera bitter!
Just min födelsedag blev ett minne för livet (skavsår?).
Återkommer eventuellt mer om det.

Vänner som inte bryr sig eller bryr sig har det blivit lite av också.

Det ska bli kul att se vad denna sensommar,höst och vinter erbjuder mitt liv.
*******************
Val snart!
Det blir nog en hetsig debatt där också!
******************
Kommer fortsätta mina inlägg och bilder om religion självklart!
Jag har ju en stark icke-tro!
******************
Väl mött och kom gärna med åsikter,gnäll och lite hat!
Seeya!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Fria ordet är ditt!