måndag 26 september 2016

Islamofob

Jag är islamofob!
Jag avskyr Islam och allt det står för!
Jag har inget som helst emot muslimer!
Jag avskyr som ni redan vet all religion.
Jag avskyr katolicism men inte katoliker.
Och alla andra också.
Hur kan ni trogna tro att det finns en gud?
Jag fattar inte att människan 2016 tror på gud.
Hur mycket godhet har gud gjort sedan människan uppfann honom för
typ 5000 år sedan?
Före Gud då?
Att vi låter Sverige bli en nation för islam är det ok?
Vad finns i spåkulan för det?
Varför ska vi stödja det som pågår?
Vi har ju kommit en bra bit på väg i Sverige vad det gäller
vår syn på religion.

Jag gjorde ett twitter inlägg om att jag avskyr islam.
Fick då frågan om varför jag gör det och att jag skulle ge honom
vilka anledningar till att jag gör det.
Här är några skäl:

Islam neg.
Barnäktenskap
Skydd mot sex
Vaccinera
Gay
HBTQ 
Förfölja andra religioner
Koranen
Imamer 
Demokrati
Yttrandefrihet
Rasism

Krig

Låt mig klargöra en gång till att jag avskyr all religion!
******
seeya

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Fria ordet är ditt!