torsdag 15 september 2016

Möte med chefen

Så nu har jag haft ett nytt möte med min chef.
Vet inte om det blev bättre.
Fortfarande denna feghet att inte våga stå för det som är gjort och sagt.
Har nu kontaktat min centrala HR enhet för min närmaste
HR person har jag inget förtroende för.
Sen har jag gått med i facket för jag ser en scenario som inte ser så kul ut.
Hoppas jag har fel.
I morgon ska jag också be att få prata med hon som ska bli min chef (kallar henne Elin).
Så får vi se vad hon känner om sin framtida roll som chef om hon verkligen vet
vad vi andra tycker om henne.
Men man får gå varligt fram för allt kan vändas emot mig för dessa två
är bevisligen utan ryggrad i detta ärende.
Tror också jag blir ensam eftersom min kollega kommer nog att
säga upp sig när det börjar blåsa full storm här.

Suck!
Ge mig en årslön och jag slutar på sekunden!
Ge mig en lotto vinst och jag försvinner dubbelt så snabbt!
*******
seeya

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Fria ordet är ditt!